Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lelus | użytkownik

imię i nazwisko adresKraków-Rząska zarejestrowany22.03.2006 @21:22:51 ostatnio na stronie16.12.2013 @07:58:58

"Jesteśmy narodem zwierząt, które zapomniały o radościach wynikających z bycia zwierzęciem. Żyjemy w nierealnym świecie i nie mamy pojęcia, ile możemy wytrzymać, bo nigdy nie stajemy w obliczu wyzwania czy próby..." Chuck Palahniuk

Należało by powtarzać sobie codziennie: jestem jednym z tych, których miliardy snują się po powierzchni globu. Jednym z nich, niczym więcej. Ta banalność usprawiedliwia jakikolwiek wniosek, zachowanie albo czyn, rozpustę, wstrzemięźliwość, samobójstwo, pracę, zbrodnię, lenistwo albo bunt. ....Wynika z tego, że każdy ma rację, robiąc to, co robi.


brak skanera...brak nowych zdjec...






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1261018
digarty126 komentarze548 posty na forum2

komputer / sprzęt
Praktica VLC3 posklejana tasma izolacyjna

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~berenjena    10.04.2007 @20:48:57
no widzisz,a mnie z 5 zostaly dwie,na szczescie tez juz znikaja. Bose wyslal mi zdjecia z tej imprezy, tragedia :P:P
aaa dyplom, no tk,tak.historia sztuki ma sie strasznie,reszta nawet,nawet.wlasnie podklejam prace.hahah
_______
8
~violetmermaid    09.04.2007 @22:18:56
dobrze dobrze.

szkolna masakra dłutem rzeźbiarskim by wtedy była. xD
albo czymś innym.

~violetmermaid    09.04.2007 @22:06:07
o tak.
pamiętam tego Pana ; )

mieliśmy z nim zastępstwo i lepiliśmy głowy z gliny.
a on paru osobom zmaltretował te głowy , bo mu się coś w nich nie podobało. xD

~violetmermaid    09.04.2007 @21:33:52
z Boryło.
: /

dlatego nie przepadam za tym przedmiotem.

a starałam się dla siebie. nie dla niej.
jakiś przypływ chęci do rysowania miałam.
niebywałe ^^
~PigulkaBezsenna    09.04.2007 @17:13:16
dzięki, dzięki

zatem powodzenia na dyplomie i maturze.
i tak zazdroszczę
_______
<--- macha UCHEM!!
~malkaviann    07.04.2007 @11:46:50
cool kids of death/ of death
_______
pink!killer
ktokolwiek robi złe piwo będzie wrzucony do gnojówki (prawo gdańskie z XI wieku)
~kosmonautka    02.04.2007 @19:25:32
a wiem bo też kończyłam plastyk.
_______
"nie utożsamiaj się z tym co robisz.
nie uzależniaj się od pieniędzy.
nie przywiązuj się do samochodu.
nie stanowisz jedności ze swoim portfelem i swoimi portkami"

~kosmonautka    02.04.2007 @09:37:57
a dyplom z grafiki robisz?
_______
"nie utożsamiaj się z tym co robisz.
nie uzależniaj się od pieniędzy.
nie przywiązuj się do samochodu.
nie stanowisz jedności ze swoim portfelem i swoimi portkami"

~Moscva    28.03.2007 @18:17:12
haha-a jednak stary-jakos nie trafia do mojej świadomości,że w piatek zobaczymy sie byc moze ostani raz w zyciu...że z większościa osób z 6 i 4 zobacze sie ostani raz w życiu!!!(oczywiście przenośnia-ale mimo wsyztsko,ze odchodzicie!!!)
to był mój mały akt rozpaczy....

a co do techniki to naprawde świetny pomysł
hmmm może ja też spróbuje...?
_______
guzik prawda
~CharlotteReid    18.03.2007 @22:44:41
serdecznie dziekuje za komentarz
~mychalyna    17.03.2007 @22:16:14
jakiś ktoś ^^ hehe no właśnie ... dlaczego ma ktoś za ciebie decydować : ) pozdrawiam : )
_______
Tak długo kształtowałam siebie, na kształt i podobieństwo niczego.
~kleopatre    16.03.2007 @16:47:17
ojej dzieki
nie pozwoliła mi z matmy odpowiadac tylko zrobiła kartkówke.głupia baba.
~PigulkaBezsenna    13.03.2007 @18:53:40
dziękuję
owszem, wybieram się na malarstwo.
jeśli chodzi o te prace, to ogromnie dużo zawdzięczam profesorowi Bajkowi, do którego chodzę na warsztaty, bo przez ten rok szkolny nauczył mnie kosmicznie wiele. w szkole przez rok nie robię takiego postępu, jak u niego przez pare miesięcy. i to nie dotyczy tylko mnie, ale i innych uczęszczających, zatem(uwaga, reklama ) bardzo polecam - inf o warsztatach wisi(ało) w bufecie
_______
<--- macha UCHEM!!
~kleopatre    13.03.2007 @06:06:23
szkoda ze reke ucielam
~paulinafoe    12.03.2007 @12:39:06
oo ckod avatar
_______
gone.bone
~PigulkaBezsenna    08.03.2007 @21:22:42
ja tam uważam, że technicznie jest b. dobra. już bardziej bym się czepiała 2. poza tym wreszcie jakaś odmiana w kwestii nagród
a patrząc całościowo, to w tym roku była straszna kaszana i ogólnie szkoła schodzi na psy:/ (ale to chyba nie nowość )
_______
<--- macha UCHEM!!
~MarthaSic    08.03.2007 @06:47:26
dziekuje, dziękuje, dziękuje
_______
"samotność dowodzi naszego człowieczeństwa ,bo człowiek to jedyna istota ,która wie ,że jest samotna"
~PigulkaBezsenna    06.03.2007 @18:06:01
też tak mam z pracami. ale jeśli chodzi o konkursy, to werdykty są zazwyczaj tak nieoczekiwane, czy nawet zakrawające na mało śmieszny żart, że nie przejmuję się tym
ale tym razem muszę przyznac, że 1 nagroda w pełni zasłużona
_______
<--- macha UCHEM!!
~CharlotteReid    02.03.2007 @23:47:24
to milo, ze sie ktos zmartwil łabadkiem
~kleopatre    02.03.2007 @07:05:33
dzieki
~MarthaSic    02.03.2007 @06:51:00
kurcze... "ILUZJONISTA" sorki...
_______
"samotność dowodzi naszego człowieczeństwa ,bo człowiek to jedyna istota ,która wie ,że jest samotna"
~MarthaSic    02.03.2007 @06:49:30
a co do Fight club... właśnie wychodzi "Iluzjoniest" z E.Nortonem słyszałam o nim dużo dobrego... pozdr.
_______
"samotność dowodzi naszego człowieczeństwa ,bo człowiek to jedyna istota ,która wie ,że jest samotna"
~HappySheep    01.03.2007 @23:58:40
znow odwiedzolam i podziwialam... a zostawiam slad aby nie bylo,ze mnie tu nie bylo :P
kurcze... czlowiek nie czuje jak mu sie rymuje :D:D:D

dobra... koniec tych wypocin...
ladne zdjatka nadal robisz, skontrolowalam, a teraz ide lulu
_______
.....:::::Far Above The Clouds:::::.....
~evolutionambivalence    01.03.2007 @22:06:32
nagle, calkiem niespodziwanie spadl na nia garnek grochowy;/ ale przezyla...niestety;p
leluś! się normalnie zakochałam w Twoim zdjęciu profilowym! za przystojny się zrobiłes, wszystkie gimnazjalistki na Ciebie leca;p

a jak dyplomy? slyszalam, ze cos opornie wam idzie...
_______
chwilowe ustępstwo myślowe. śpiewam o sobie.
~MarthaSic    01.03.2007 @20:41:14
nie ma za co ;] a do tego lubisz filmy które ja tez cenie...no i Akira czyli jeśli chodzi nam o to samo to anima
_______
"samotność dowodzi naszego człowieczeństwa ,bo człowiek to jedyna istota ,która wie ,że jest samotna"
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt